czwartek, 21 listopada 2019

Przecież Trybunał Konstytucyjny został zlikwidowany.

Ja naprawdę nie rozumiem co się tak wszyscy oburzają przeciwko powołaniu Pawłowicz i Piotrowicza do Trybunału Konstytucyjnego. Dla mnie to ruch tak oczywisty, że żadnego zdziwienia.
1. Kaczyński lubi mnie wkurwiać. Mnie wkurwiać, a kulturalnych demokratów denerwować. A robi coraz bezczelniejsze rzeczy ponieważ dominujące u niego gen sadyzmu i gen mściwości wymagają coraz większych podniet by je zaspokoić. Nawet kota ma wyszkolonego do obgryzania jaj. Hofman opowiadał. Kaczyń...ski nienawidzi ludzi którzy się mu sprzeciwiają. I to nie jest tak, że droga ku nienawiści rozpoczęła się marszami w miesięcznice smoleńskie, chociaż wysłanie brata na śmierć zwolniły wszystkie hamulce moralne. Pamiętacie palenie kukły prezydenta Wałęsy?
2. Kaczyński potrzebuje w tzw. Trybunale Konstytucyjny innego genu: genu służalczości. Szczególnie gdy okazało się, że poprzednio nominowani przez PiS byli za mało związani z partią i próbują odzyskać honor. Nie odzyskają bo kto raz się skurwił, kurwą zastanie, ale dobrze, że się wstydzą. A Kaczyński musi mieć w trybunale pachołków takich właśnie jak Piotrowicz i Pawłowicz. Wie, że gdy przegra wybory połowa jego ludzi pójdzie siedzieć: łamali Konstytucję, kradli, zawłaszczali majątek publiczny, szkalowali ludzi… Musi mieć Trybunał który będzie wszystko blokował .
3. I jeszcze jedno. Oburzać się trzeba było w grudniu 2015 roku gdy PiS likwidował Trybunał Konstytucyjny. Wtedy TK przestał praktycznie orzekać - nikt nie traktuje go z powagą: w 2015 roku zgłoszono 200 spraw, a w 2019 roku 20. I jeszcze towarzyskie odkrycie roku…
Takiemu trybunałowi nie mogą uwłaczać żadne kandydatury.
PS Głęboko mam dlaczego nie Chojna-Duch
PPS Czy do TK można kandydować w wieku powyżej 65 lat? Marszałek Witek zamówi ekspertyzy. Oj tam. Zrobi się 11. czy 17. nowelizację ustawy o SN i przejdą. Przestałem liczyć nowelizacje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz