piątek, 30 czerwca 2017

Przepraszam za PIS

Przepraszam za PIS


Odszczekuję wszystkie dobre słowa jakie wypowiedziałem na temat premiera Jarosława Kaczyńskiego, prezydenta Andrzeja Dudy, premier Beaty Szydło i PIS.
Przyznaję, że sprzedałem prawa człowieka, demokrację, praworządność i wolność za 500 złotych.
Zeszmaciłem się i marnym pocieszeniem jest fakt, że szmat jest wiele.
Gdy Gierek mówił, "aby Polska rosła w siłę, a ludzie żyli dostatniej", "To jak? P...omożecie?" byłem młody i się bawiłem, ale gdy wczoraj w miesięcznicę to samo mówił Jarosław Kaczyński to mnie krew zalała.
Bo teraz czuję się odpowiedzialny za Polskę.
Czy ktoś mi kurwa wyjaśni co to jest "miesięcznica". Czy jest takie słowo w języku polskim albo w jakimkolwiek języku?
Z tego co wiem to po tragedii obowiązuje roczna żałoba, a potem są kolejne rocznice.
Tymi miesięcznicami Jarosław Kaczyński kpiny sobie robi ze śmierci prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego i śmierci 95 Polaków.
25 grudnia 2015 roku miałem 422 miesięcznicę ślubu. To ma taki sens jakby kobieta liczyła wszystkie swoje miesiączki.

Ireneusz Lara

1 komentarz: