środa, 14 lipca 2021

Kryzysy wizerunkowe w 2020 roku.


 O największe kryzysy wizerunkowe 2020 roku zapytano ponad stu dyrektorów komunikacji, menadżerów PR i rzeczników prasowych kluczowych firm rynkowych, instytucji państwowych i samorządowych oraz organizacji pozarządowych

1. Kościół Katolicki. Kryzys związany z tuszowaniem przez hierarchów kościelnych afer pedofilskich otrzymał 64%
2. Trybunał Konstytucyjny Julii Przyłębskiej z wyrokiem likwidującym konsensus społeczny w sprawie przepisów dotyczących aborcji 43%
3. Jacek Sasin i 70 mln zł wydane na wybory widmo 37%
4. Radiowa Trójka z wynikiem 29%
5. Łukasz Szumowski za zakup respiratorów i maseczek 28%
6. Jarosław Kaczyński ze swoim nagraniem wideo w anturażu podobnym do Stanu Wojennego otrzymał 18%
7. Jarosław Kaczyński za wyprawę na Powązki, gdy cmentarze były zamknięte – 17%
8. Joanna Lichocka z najsłynniejszym w Polsce palcem 11%
9. Kraśnik strefą wolną od LGBT i 5G wyceniono na 9%
10. Trzaskowski za ponowną awarię oczyszczalni “Czajka” 7%

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz