piątek, 25 grudnia 2020

Największe kryzysy wizerunkowe 2020 roku


 O największe kryzysy wizerunkowe 2020 roku zapytano ponad stu dyrektorów komunikacji, menadżerów PR i rzeczników prasowych kluczowych firm rynkowych, instytucji państwowych i samorządowych oraz organizacji pozarządowych:

1. Kościół Katolicki. Kryzys związany z tuszowaniem przez hierarchów kościelnych afer pedofilskich otrzymał 64%

2. Trybunał Konstytucyjny Julii Przyłębskiej z wyrokiem likwidującym konsensus społeczny w sprawie przepisów dotyczących aborcji 43% 

3. Jacek Sasin i 70 mln zł wydane na wybory widmo 37%

4. Radiowa Trójka z wynikiem 29%

5. Łukasz Szumowski za zakup respiratorów i maseczek 28%

6. Jarosław Kaczyński ze swoim nagraniem wideo w anturażu podobnym do Stanu Wojennego otrzymał 18%

7. Jarosław Kaczyński za wyprawę na Powązki, gdy cmentarze były zamknięte – 17%

8. Joanna Lichocka z najsłynniejszym w Polsce palcem 11%

9. Kraśnik strefą wolną od LGBT i 5G wyceniono na 9%

10. Trzaskowski za ponowną awarię oczyszczalni “Czajka” 7%


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz