niedziela, 25 listopada 2018

Mam dość! Polska oszalała


Mam dość! Polska oszalała

  1. Premier jest kłamcą i nikt się tym nie przejmuje.
  2. Słowo Konstytucja ścigane jest przez policję i prokuraturę
  3. Z katastrofy smoleńskiej której przyczynę fakty i nauka wyjaśniły nie pozostawiając wątpliwości uczyniono wbrew rozumowi zamach.
  4. Ilość pomników Lecha Kaczyńskiego zaczyna dorównywać ilości pomników Stalina i Lenina w ZSRR.
  5. Porażka 27:1 to zwycięstwo.
  6. Faszyści to patrioci
  7. Symbol wielkiej Polski, światowy symbol obalenia sowieckiego imperium zła, Lech Wałęsa jest opluwany przez rządzących
  8. Wprowadzany jest bolszewizm w imię walki z bolszewizmem.
  9. Misiewicze to kompetentni i doświadczenie specjaliści.
  10. Kościół zerwał z Kościołem powszechnym i zamiast głosić Słowo Boże współrządzi z dyktatorem,  grabi kasę, mentalnie wrócił do średniowiecza.
  11. Polski rząd wyprowadza Polskę z Unii Europejskiej o przystąpienie do której walczyli wszyscy Polacy i którą wszyscy Polacy szanują. 
  12. Rządzący Polską nie napadają na bank, ale kradną cały bank.
  13. Największe skok na pieniądze publiczne czyli SKOK dokonuje bezkarnie partia rządząca PiS
  14. Prawo osiągnęło granicę absurdu: prezydent ułaskawia swoich przed skazaniem.
  15. Oddawanie hołdu zakonnikowi i parareligijne pląsy władz Polski
  16. Okradający społeczeństwo B. jest senatorem, a ścigający go jest zatrzymany
  17. Spalanie węglem według rządzącym nie zagraża środowisku
  18. Premier który ukrywa swój majątek mówi, że ja kocham mniej Polskę
I tak mogę bez końca
Mam dość!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz