poniedziałek, 5 listopada 2018

100-lecie Niepodległości Polski


Kaczyński oddaj 200 milionów które miały iść na obchody Święta Niepodległości!

1. Plan Dudy na 100-lecie Niepodległości



  • Wręczenie orderów


  • Śpiewanie hymnu


  • Złożenie wieńców


  • Ma jeszcze z żoną Agatą zaplanowaną noc pieśni patriotycznych. Leśne Ruchadełko będzie miało wolne. 





2. Karczewski wyjaśnił dlaczego obchody 100-lecia Niepodległości będą skromne, a zamiast przywódców z całego świata w Warszawie  pojawi się międzynarodowa reprezentacja środowisk neofaszystowskich i neonazistowskich.
Karczewski powiedział:
"Grzegorz Schetyna był w komitecie.  Ja mam zdjęcie z jego pustym krzesłem. Nie przychodził, bojkotował. Opozycja od początku bojkotuje obchody 11 listopada. PO i PSL powinni przyjść, zgłosić jakiś pomysł"


3. Nałęcz: Nie da się zbudować wspólnego święta, kiedy przez 365 dni w roku od 3 lat tej wspólnotowości się odmawia i jedna z partii zawłaszcza kraj. To jak w patologicznej rodzinie, gdzie na co dzień jest przemoc i nagle jeden dzień w roku wszyscy mają się trzymać za ręce i uśmiechać, mówić, że się kochają przez te sińce i rany.


4. Róża Thun do Dudy: Byłoby z mojej strony nieuczciwością, czynem obłudnym i zaprzeczeniem mojego wieloletniego zaangażowania na rzecz wolnej i demokratycznej Polski w Unii Europejskiej, gdybym zdecydowała się wznosić toast z Panem lub kimś z Pana otoczenia w czasie, kiedy najważniejszy dorobek naszej wspólnej Ojczyzny jest niszczony przez Pana formację polityczną, z Pana przyzwoleniem i z aktywnym Pana udziałem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz